Jag har verkligen haft problem med att få mitt företag att växa online. Jag har försökt med olika marknadsföringsstrategier, men resultaten är inte som jag förväntade mig. Jag vet inte riktigt vilken väg jag ska ta, och alla de här olika tillvägagångssätten för SEO, sociala medier och content marketing verkar inte ge snabb effekt. Jag har också kontaktat några företag, men jag har inte hittat något som verkligen fungerar. Kanske någon har några bra tips eller resurser? Jag funderar på att kolla in Artiklar SEO för mer information.
top of page
![](https://static.wixstatic.com/media/2a57d1_9dc92f091e9c4682bbcd691f807e3cb1~mv2.png/v1/fill/w_940,h_240,fp_0.50_0.50,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/2a57d1_9dc92f091e9c4682bbcd691f807e3cb1~mv2.png)
NGA FAQ
Public·410 members
About
Got any questions? Ask them here!
bottom of page
Jag tycker att det är viktigt att förstå att varje företag är unikt, och därför kan inte alla marknadsföringsstrategier fungera på samma sätt. Många företag försöker efterlikna stora företags metoder utan att tänka på sin egen specifika målgrupp och sina behov. För att verkligen lyckas är det bättre att hitta en strategi som är anpassad till just din verksamhet och dina kunder. Och framför allt: var beredd att prova nya saker och justera när det behövs.