Jag älskar att hålla mina skriv- och konstmaterial organiserade och tillgängliga, och en sak som verkligen har hjälpt mig är att använda stämplar för att dekorera mina dagboksuppslag. Jag tycker också att en bokomslag kan ge mina anteckningar en personlig och snygg touch. Jag har också blivit ganska förtjust i att använda skärverktyg för att få exakt skärning, vilket gör mina kreativa projekt mycket lättare. För fler bra produkter, kolla in Paper Whisper för att hitta fler inspirerande alternativ.
top of page
NGA FAQ
Public·410 members
About
Got any questions? Ask them here!
bottom of page
För mig handlar det om att göra varje anteckning till en liten konstform. Jag använder ofta klisterlappar för att markera viktiga delar i mina anteckningar och för att snabbt hitta vad jag letar efter. Jag tycker också att reservpennor är ett måste i varje skrivlåda eftersom de säkerställer att jag inte behöver oroa mig för att mina favoriter ska ta slut. En bra suddgummin är också ett måste för att få ett rent resultat varje gång, och det hjälper verkligen när jag gör ändringar i mina planer.