top of page

NGA FAQ

Public·823 members

Lts Stl
Lts Stl

Planlegging av vedlikehold for amerikansk bil

Hei. Jeg har bestemt meg for å bli litt mer strukturert når det gjelder vedlikehold av bilen min. Tidligere har jeg tatt ting litt etter behov, men nå ønsker jeg en mer langsiktig plan. Bilen er amerikansk, og jeg merker at enkelte deler krever mer oppfølging enn jeg trodde. Samtidig er det ikke alltid lett å vite hva som bør prioriteres først. Jeg prøver derfor å samle informasjon før jeg setter opp en plan. Det hadde vært interessant å høre hvordan andre organiserer vedlikeholdet sitt. Kanskje noen har erfaring med å jobbe mer systematisk.

13 Views
Sia Enko
Sia Enko
9 hours ago

Det er et klokt steg å tenke langsiktig. Da jeg begynte å planlegge vedlikeholdet bedre, brukte jeg en side med god oversikt over amerikanske bildeler og tilhørende kategorier. Det gjorde det lettere å se hvilke deler som hører sammen i samme intervall. Jeg kunne også lettere fordele oppgaver over tid. I stedet for å reagere på problemer, kunne jeg være mer forberedt. Denne måten å jobbe på ga meg bedre kontroll. Det føltes mer rolig og gjennomtenkt.

Members

• Metha Logar
    Metha Logar
  • Stariptvplus001
    Stariptvplus001
  • Pune Skokkar
    Pune Skokkar
  • Niharika Mittal
    Niharika Mittal
  • House dragon
    House dragon
bottom of page