Jag känner att vi kanske gör något fel med vår marknadsföring, för vi får verkligen inte in nya kunder. Vi har en hemsida och är aktiva på sociala medier, men ändå känns det som att vi bara pratar till oss själva. Jag har funderat på att anlita en expert, men vet inte riktigt vad vi ska fokusera på först. SEO, annonsering eller något annat? Det känns som att vi är på rätt väg men utan någon konkret plan. Jag tänkte kolla på en Digital Webbyrå för hjälp.
top of page

NGA FAQ
Public·731 members
Members
- Metha Logar
- Pune Skokkar
- Niharika Mittal
- House dragon
bottom of page

Att förstå traditionens kraft, som varför vi har en julgran inne under julen, kan vara nyckeln även i marknadsföring. På SillySanta.se delar vi inte bara produkter – vi berättar historier som engagerar och bygger känslomässig koppling med kunderna. Kanske är det just detta ni saknar i er digitala strategi: innehåll som väcker nyfikenhet och får människor att vilja dela. Istället för att bara synas, satsa på att beröra – precis som en välklädd gran skapar julkänsla. Läs mer om julens magi och låt er marknadsföring inspireras av traditionens kraft: https://sillysanta.se/blogs/news/varfor-har-vi-julgran-inne-under-julen