top of page

NGA FAQ

Public·820 members

Kosia Sim
Kosia Sim

Oversikt over konferansebord før kontoroppgradering

Hei alle. Vi står foran en mindre oppgradering av kontorlokalene og har begynt å se nærmere på møterommene. Et av punktene som kom opp tidlig, var behovet for nye konferansebord. Før vi går videre, ønsker jeg å få en god oversikt over hva som finnes av slike bord. Jeg synes det er enklere å planlegge når jeg først forstår utvalget og hvilke løsninger som er tilgjengelige. Akkurat nå er jeg ikke ute etter detaljer, men heller et helhetsbilde. Det gjør det lettere å diskutere videre internt. Finnes det en enkel måte å se flere konferansebord samlet på?

5 Views
Lts Stl
Lts Stl
8 hours ago

Da vi jobbet med lignende planer, begynte vi nettopp med en slik oversikt. På https://www.azdesign.no/no/articles/218/konferansebord ligger konferansebord samlet i én kategori. Det gir en ryddig presentasjon av tilgjengelige modeller uten for mye ekstra informasjon. For oss var det nyttig å bruke dette som utgangspunkt før vi gikk videre med detaljer. Man får raskt et bilde av hva slags bord som er aktuelle for møterom. Det gjorde interne diskusjoner enklere å strukturere.

Members

• Metha Logar
    Metha Logar
  • Stariptvplus001
    Stariptvplus001
  • Pune Skokkar
    Pune Skokkar
  • Niharika Mittal
    Niharika Mittal
  • House dragon
    House dragon
bottom of page